poniedziałek, 18 lipca 2011

Krajobrazy.

A więc w tej notce pokarze wam kilka miejsc (krajobrazów), które udało mi się uchwycić na fotografii.

Tutaj widok na Trzy Korony. 982 m n.p.m. ale warto było tam wejść i spojrzeć na świat z trochę innej perspektywy, tak od góry ^^  Widoki niezapomniane..



 Wodospad Mickiewicza. Miło się na niego patrzy : )

 Morskie Oko. Tam jest pięknie ! Błękitna, przezroczysta woda, dookoła góry. A powrotu stamtąd nigdy nie zapomnę. Byłam cała mokra od włosów po skarpetki xd a wszystko dzięki chłopakom, którzy cały czas lali wodą ze źródełka, ale i tak ich bardzo lubię ♥
 Niedzica ♥
A tutaj widok na całe Łapsze Niżne. Niewielkie miejsce, ale za to bardzo ładne : )

_________
Zdjęcia są 'bardzo duże'  bo przy mniejszych traciły ostrość -.-

________________

Trochę o wczorajszym dniu przeczytacie (tutaj) : )
.

17 komentarzy:

  1. moim zdaniem mam z czego ;d ale możesz sobie u mnie zobaczyć kilka postów starszych jak wyglądam ;) również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No świetne widoki ! Byłam tam 2 lata temu, i było cudnie.. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog,dodaje do obserwatorów i licze an to samo ;].
    zpraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za koentarz, ja tez nobserwuje (:

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne te zdjęcia nad wodą :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. hej to ja rybciaxx która coś popsuła i jest pod anonimowy!;p
    może wpadniesz znów na http://rybciaxx.blogspot.com/ i zagłosujesz w ankieice ?;].było by miło.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjecia
    p.s
    Dopiero zaczynam blogowani i byłyabym wdzieczna za każdy komentarz obserwowanie
    Z góry dziękuję
    doma6006.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie tylko ty byłaś cała mokra od włosów do skarpetek... ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem ; D Justyna, Karolina i chłopaki też ; p

    OdpowiedzUsuń
  10. Kto z chłopaków?? ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Piotrek, Maciek, Daniel i pewnie jeszcze ktoś, ale nie pamiętam ; p

    OdpowiedzUsuń
  12. A cały mokry tak jak ty był??

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj chicho ! xd każdy był mokry z nich ; p

    OdpowiedzUsuń
  16. Ej! Nie usuwaj moich komentarzy... Ja byłem najbardziej mokry :P

    OdpowiedzUsuń