środa, 20 lipca 2011

...


Wczoraj byłam z siostra w Warszawie, bo ona musiała zawieźć jakieś tam papiery do szkoły. Około godzinę spędziłyśmy na pytaniu się przechodni "którędy na politechnikę?". Jak już tam dotarłyśmy i weszłyśmy do środka byłam baardzo zdziwiona wyglądem tej szkoły. Tam jest po prostu jak w jakimś muzeum ; o zresztą sami zobaczcie ..







Te zdjęcia są zrobione w środku. Wyobrażacie sobie uczyć się w takim budynku, bo ja raczej nie bardzo ^^

A to takie tam z wczoraj ..

Wieczorem przyjechał do mnie Paweł ( jak ktoś woli to: Pałkarz albo Murzyn xd ) posiedzieliśmy do jakiejś 23, pogadaliśmy i tak zleciał mi cały dzień .. Wczoraj miała bardzo dobry humor, a to dziwne ^^

___________
Dzisiaj byłam z Izą pochodzić po mieście i kupiłam nową poszewkę na moją podusię xd poprzednia mi się już znudziła...
Poprzednia

Nowa


______

Brak planów na dalszy dzień ...


10 komentarzy:

  1. Haa ! Świetna poszewka :D xD

    OdpowiedzUsuń
  2. troche ci dziwna morda wyszla na tym zdj hahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. w tej szkole czułabym się co najmniej jak w hogwarcie ;d fajna poszewka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ladne masz paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie się podoba ta szkoła :D w sumie moja też jest troche jak hogwart, ale na pewno nie aż tak xd

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczniee <33 :**

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER BLOG!
    pisz częściej!:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej!! Hogwart jest fajny... ;)

    OdpowiedzUsuń