czwartek, 21 lipca 2011

...

Co do wczorajszego dnia to wyszłam jeszcze na mały spacer z Ala, Ania, Pawłem, Piotrkiem i Matim ^^



Ala i Paweł

Ania i Mati
 ______________

 Dzisiaj z Iza na miasto połazić po sklepach meblowych za poszukiwaniem dla niej łóżka : )
Oczywiście nam się nudziło więc Iza weszła do szafy xd




Debil ♥

Później na filary do Pawła, gdyż musiał nam coś opowiedzieć ^^ Dojechał do nas mój przyjaciel Mati, który nie chciał zjeść kurczaka ! Paweł zresztą też. Zaczęło padać, wiec wbiliśmy na chwile do mnie : ) No i to na tyle z dzisiaj ; p


8 komentarzy:

  1. szczescia Alaa!:)
    lofciam tego bloga , ej!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabije Cię!
    Oj Madzia nie ładnie, Piotrusiem się jeszcze nie pochwaliłaś ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. szczęścia tym dwóm parom życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. MATKOOooo.... WEŹ USUŃ MOJE ZDJĘCIE... JA PIERDYKAM -.- załamka ;D
    trzeba było do bioder to foto cyknąć ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piotrusiem ?
    okok. Piotruś to mój kolega : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe, fajne zdjęcia :D Poza tym, hmm :) Ja też wolę matowe kolory niż te perłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog, zapraszam do siebie :)
    sporo outfitów :
    http://www.old-school-hollywood.blogspot.com/

    zachęcam do obserwacji :D

    OdpowiedzUsuń